0 0

  • تاریخ : 1397/7/22
  • بازدید : 810
امتیاز 0.00 از 0
پرسش

با سلام و احترام. و عرض خسته نباشید. خواهر زاده بنده اكنون كلاس سوم ابتدایی هستن و از دوران نوزادی مبتلا به محدودیت حركتی هستن
ایشون وقتی به دنیا اومدن علاوه بر محدودیت حركتی مبتلا به پا چنبری بودن(كلاب فوت) بودن و ایشون رو در دوسالگی عمل كردیم و كلاب فوت تقریبا به طور كامل حل شد. اما الان چند سالی هست كه به اسكولیوز دچار شدن. و دكتر ها هم به خاطر ضعف حسمانی شون، عملش نمیكنن.
همونطور كه عرض كردم متأسفانه از وقتی كه بدنیا اومدن مثل بچه عادی نبودن(از لحظ جسمانی، وگرنه از لحاظ ذهنی از بچه های هم سن خودش خیلی جلوتره) و تا مدتی نمیتونستن بشینن و وقتی نشستن تا مدتی نمیتونستن بایستن و همینطور راه رفتنش.خلاصه همه حركات جسمانیش با تأخیر دو سه ساله همراه بود.
و الان هم پا شدن براشون سخته و همینطور راه رفتن و وقتی كسی بهش میخوره زود میافته زمین و همینطور خیلی لاغره .
پزشك های با تخصص های مختلف زیاد مراجعه كردیم. مثل: مغز و اعصاب، ستون فقرات، مغز و اعصاب كودكان، ژنتیك، و... و همینطور انواع آزمایش ها و عكس برداری ها از ایشون طی این چند ساله انجام شده.
ولی متأسفانه هیچ اثری از بیماری یا نقض تو ایشون ندیدن و تقریبا همشون میگن كه دچار تأخیر در حركته و كمی دیرتر از همسن و سال های خودش حركت میكنه و مشگل خاصی نداره. فقط مشكل ظاهری ایشون اسكولیوز هستش . اما باز هم تو راه رفتن و بلند شدن دچار محدودیت حركتیه و علتی براش پیدا نمیكنیم.(كه البته همونطور كه عرض شد این محدودیت حركتی از دوران نوزادی تو ایشون بوده و ظاهرا به اسكولیوز مربوط نمیشه)
من از شما خواهش میكنیم كه ما رو راهنمایی بفرمایید.
باور بفرمایید كه متخصصی نمونده كه نبرده باشیم و آزمایشی نیست كه انجام نداده باشیم. ولی علت معلوم نیست.
از شما خواهش میكنم كه راهنمایی كنید كه چه كنیم.لططفا متن رو كامل بخونید.
باز هم تشكر و خدا قوت.

پاسخ

سلام جانم.
متن را کامل و با دقت مطالعه کردیم. اما متاسفانه هنوز برای اختلالات حرکتی درمان قطعی و یا جراحی وجود ندارد.

امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :

برچسب ها

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

تماس سریع